Following are the results of our poll, taken from a population of women 18 year old and avid Internet app users. I guess we still want to TOUCH, FEEL, SMELL and TRY before we purchase...
This is a generalized result chart from a sample of 32 women.
¡Los resultados de nuestra encuesta! Parece que todavía necesitamos Tocar, Sentir, Oler, y Probar antes de comprar!
Estos resultados son generales, tomados de una muestra poblacional femenina mayor de 18 años, que usa frecuentemente aplicaciones de internet.
This is a generalized result chart from a sample of 32 women.
¡Los resultados de nuestra encuesta! Parece que todavía necesitamos Tocar, Sentir, Oler, y Probar antes de comprar!
Estos resultados son generales, tomados de una muestra poblacional femenina mayor de 18 años, que usa frecuentemente aplicaciones de internet.
87 % In Store
13 % Online
How would you make the experience of online shopping more "sense" rewarding?...that could be the answer...and make a lot of difference. If you have an online store, what do you do to make shopping in it more inviting?
ReplyDeletegreat photos!
ReplyDelete